Cacharel

Dupa succesul rasunator al piesei emblematice a lui Jean Bousquet de la inceputul anilor '60, Cacharel a fost una dintre primele case de moda care a introdus conceptul de Prêt-à-Porter ca linie alternativa la Haute Couture. Cacharel, care a fost intodeauna un brand revolutionar, a putut sa-si pastreze imaginea proaspata, tanara și dinamica.

Cacharel_brand_image

Cacharel a fost prezent in toate etapele vietii tinerelor dupa succesul inregistrat de primul parfum legendar, Anaïs Anaïs. De la ultra-femininul Anaïs Anaïs la dragostea la prima vedere Amor Amor, de la puritatea rafinata a Noa la veselul și efervescentul Catch Me... Cacharel intruchipeaza toate momentele pretioase ale vietii cu tandrete, impertinenta si dinamism. Cacharel, un brand intim, ofera tinerelor posibilitatea de a-si exprima cele mai profunde emotii.

30 de ani de creatie, 30 de ani de emotii puternice.... parfumurile Cacharel sunt prezente in fiecare etapa a vietii tinerelor femei.

Anaïs Anaïs: Acest parfum este legendar. Mireasma sa, o revolutie la data crearii sale in 1978, concentrata in jurul liliacului, inocenta si misterioasa in acelasi timp, cu note reminiscente evidentiate. Parfumul aflat intr-o sticla alba opala a devenit simbolul idilei si al tandretii. Primul parfum exclusivist.

Amor Amor: prima dragoste, pasiune si dorinta, culoare si tinerete. Sticla este in forma de inima, o grenada care este declansata intr-o explozie de pasiune. Parfumul sau floral fructat este o adevarata declaratie.

Catch me...: O noua gama de seductie oferita de o tanara fericita si plina de viata. Povestea acelei nopti unice cand totul este posibil, o alergare prin gradina, o floare de portocal feminina si captivanta, o sticla jucausa care se invarte si face piruete.