Comunicarea corporativa

Echipele de comunicare corporativa promoveaza imaginea institutionala a grupului la nivel international. Asigura calitatea si uniformitatea imaginii care sunt atat de vitale in lumea interconectata de azi.

In calitate de coordonator al echipei de comunicare a grupului dintr-o filiala, echipele de comunicare corporativa dezvolta nivelul de constientizare si construiesc reputatia L’Oréal. Echipele de comunicare corporativa dezvolta relatii media institutionale si implementeaza strategia CSR. Acorda consultanta managementului general si membrilor comisiei de comunicare si conduc comunicarea la nivel intern a filialelor. In plus, gestioneaza si comunicarea in situatii de criza. Sunt responsabile si pentru dezvoltarea strategiei de afaceri publice si pentru gestionarea relatiilor cu institutiile locale si cu organisme profesionale cu privire la o varietate de subiecte pentru care grupul manifesta un anumit interes.

unele functii

Director de Comunicare Corporativa
La nivel de tara, dezvoltati si implementati strategia de comunicare globala a grupului. Lucrand strans cu Directorul General, gestionati comunicarea corporativa externa si relatiile cu media din tara. Realizati planuri de actiune privind managementul situatiilor de criza. Organizati si asigurati comunicari la nivel intern. Implementati programele CSR ale grupului la nivel local si dezvoltati programe specifice unei tari. De asemenea, sunteti responsabil si pentru afaceri publice si gestionati relatiile cu institutii si cu parteneri externi.


Manager pentru Filantropie si Proiectele Fundatiei
Dezvoltati si gestionati programe internationale de filantropie prin echipa internationala a L’Oréal. In calitate de manager de proiect, initiati programe sustenabile privind misiunea si valorile grupului. Cautati parteneriate cu organizatii internationale publice sau private in legatura cu proiectele si asigurati coordonarea internationala a proiectelor si la nivelul filialelor.


Director de Comunicare Stiintifica
Dezvoltati comunicarea stiintifica a unui brand sau a unui departament de cercetare. Pentru a le confirma vizibilitatea sau reputatia, dezvoltati relatii cu liderii de opinie din lumea expertilor stiintifici, va ocupati de prezenta brandului la evenimente/ congrese stiintifice importante, si lucrati intotdeauna direct cu jurnalisti specializati. In plus, autentificati mesaje stiintifice date de echipele de Marketing si Comunicare. De asemenea, pentru a sustine inovarea produsului, opinia dumneavoastra de expert va este solicitata pentru a arbira constrangerile de cercetare si nevoile de marketing.