Domeniu

Prima misiune a echipelor de teren este de a se asigura ca comerciantii de retail aplica contractele comerciale negociate la nivel national. De asemenea, joaca un rol in vizibilitatea brandului in magazine.

unele functii

Regional Sales Manager
Pentru a va asigura ca strategia generala in vanzari este corect desfasurata la nivel local, creati o legatura permanenta intre managementul general si echipele de vanzari din zona dumneavoastra. Stabiliti obiectivele de vanzari si implementati-le pe plan local. Negociati contracte de vanzare cu clientii importanti la nivel local si regional. Recrutati, dezvoltati si supervizati personalul echipei dumneavoastra. Organizati si supervizati operatiuni promotionale cu clientii dumneavoastra distribuitori.


Sales Executive
Va asigurati ca contractele nationale sunt respectate in toate punctele de vanzare din zona dumneavoastra. Sunteti responsabil pentru atingerea obiectivelor cantitative si calitative stabilite de regional sales manager. Va ajutati clientii sa vina in intampinarea nevoilor consumatorului prin imbunatatirea punctelor de vanzare, prin asigurarea de suport tehnic, prin expertiza in comercializare, etc. Va organizati o foaie efectiva de parcurs si gestionati atributiile administrative legate de rolul dumneavoastra.


Merchandising Manager
Va asigurati ca promovarea produselor si a brandurilor grupului este, pe cat posibil, la fel de eficienta in diferite puncte de vanzare si gestionati relatiile cu clientii si consumatorii, in conformitate cu valorile diferitelor branduri.


Area Manager for Travel Retail
Gestionati activitatea in duty-free-urile din aeroporturi, ca parte a unei zone, incluzand gesionarea profitabilitatii pentru unul sau mai multe branduri.


Counter Manager
Misiunea dumneavoastra: prin dezvoltarea activitatii magazinului sau a punctului de vanzare sunteti insarcinat cu atingerea tuturor obiectivelor dumneavoastra cantitative si calitative. Pentru a reusi, depinde de dumneavoastra sa: recrutati si sa conduceti propria echipa, sa asigurati managementul si organizarea de zi cu zi a magazinului potrivit procedurilor pe care le-ati stabilit, sa construiti planurile de actiune potrivit indicatorilor de performanta. Depinde de dumneavoastra sa creati o politica privind serviciul clienti si sa verificati buna sa aplicare de catre echipa dumneavoastra. De asemenea, urmariti evolutia pietei si concurenta.