Finantare corporativa

Prin control, siguranta si fiabilitate, contabilitatea si trezoreria trebuie sa joace un rol important in cadrul unui grup care cunoaste o extindere internationala semnificativa in care calitatea si uniformitatea practicilor sunt o provocare majora.

Principala misiune a contabilitatii consta in producerea de situatii financiare si de declaratii financiare pentru entitate, care sunt de inalta calitate si care respecta standardele grupului si standardele locale, precum si stabilirea diferitelor intervale de reglementare. In stransa colaborare cu controlul activitatii si cu auditul intern, echipele de contabilitate trebuie sa asigure ca procedurile de grup si standardele contabile sunt aplicate corespunzator. De asemenea, trebuie sa modifice organizarea acestora potrivit modificarilor din regulamentele contabile si fiscale, atat la nivel de grup, cat si la nivel national.

Echipele de trezorerie evalueaza fluxul de numerar si expunerea la riscul valutar al entitatii lor si monitorizeaza indicatorii pe toata durata exercitiului financiar. Aplica si verifica standardele de grup pentru siguranta mijloacelor de plata si se asigura ca modelul financiar al L’Oréal este aplicat corect. De asemenea, gestioneaza relatii bancare, principalele obiective fiind siguranta si fiabilitatea.

Alte functii financiare corporative includ comunicarea financiara, managementul fuziunilor si achizitiilor si managementul proceselor de grup.