Brandstorm: o inovatie majora

Brandstorm: Un mod diferit de inovare

Brandstorm: Un mod diferit de inovare

In urma cu douazeci si doi de ani, L'Oréal a lansat competitia de pionierat Brandstorm, o provocare de business, care invita tinerii talentati din intreaga lume sa-si asume rolul unui brand manager international. In fiecare an, echipe de studenti se intrec in a crea cea mai buna strategie pentru unul dintre cele 28 de branduri internationale L'Oréal. Tinerii au ocazia sa-si valorifice creativitatea prin propunea unei strategii de brand pentru unul dintre brandurile internationale ale L'Oréal, provocarea fiind la fiecare editie in concordanta cu cele mai recente evolutii si tendinte ale pietei. Brandstorm este dedicat tinerilor studenti creativi, cu spirit antreprenorial, pasionati de marketing. Pe tot parcursul competitiei echipele interactioneaza cu echipe de marketing L'Oréal si agentiile de creatie partenere.

In 2015, provocarea va fi mai mare ca niciodata: tinerii vor putea experimenta rolul unui Director International de Marketing Lancôme pentru canalul de Travel Retail si vor fi invitati sa propuna o noua strategie de atragere de noi clienti!

In competitie pot participa studenti in anul III si masteranzi care vor forma echipe de cate 3 persoane de la aceeasi universitate.

O EXPERIENTA VERITABILA:

- FII REMARCAT DE MANAGERII L'ORÉAL
- CASTIGA EXPERIENTA PROFESIONALA
- LUCREAZA IN ECHIPA CU O AGENTIE DE CREATIE
- CONCUREAZA IMPOTRIVA ALTOR ECHIPE INTERNATIONALE, LA PARIS

Brandstorm in 2014

13.000 participanti
360 campusuri
45 tari
De-a lungul celor 22 de ani de existenta, peste 70.000 de studenti au participat la Brandstorm