Criteriile noastre de evaluare

Pentru a stabili relatii transparente de lunga durata cu furnizori de calitate inalta, L'Oréal se asigura ca acestia adera la angajamentele L'Oréal si efectueaza periodic evaluari pe baza indicatorilor-cheie ai performantei.

Criteriile noastre de evaluare
Criteriile noastre de evaluare

Furnizorii nostri sunt evaluati periodic pe baza indicatorilor-cheie ai performantei. Exista cinci sectiuni: responsabilitate sociala si asupra mediului, inovatie, calitate, logistica si competitivitate.

Provocarea consta in stabilirea unor relatii transparente pe termen lung cu furnizori de calitate inalta si implicati, care se angajeaza astfel la un proces de continua imbunatire. Rezultatele acestor evaluari sunt comunicate partilor implicate. Performanta furnizorilor strategici este discutata in sedinte anuale specifice, cunoscute sub denumirea de "Business Reviews".

Responsabilitatea sociala si a mediului


L'Oréal doreste sa fie o companie de succes din punct de vedere economic, dar doreste de asemenea sa impuna un exemplu in problemele sociale si cu privire la mediu. In legatura cu acestea, compania se asigura ca furnizorii sai respecta legislatia curenta, drepturile omului si legile privind munca si ca actiunile lor protejeaza mediul, conditiile de munca si sanatatea angajatilor sai. Audituri de sanatate/sociale/de siguranta/ pentru protectia mediului sunt efectuate periodic in randul lantului logistic pentru a valida selectia unor noi furnizori si a contribui la dezvoltarea unor practici adecvate in randul furnizorilor existenti.

Inovatia


Abilitatea furnizorilor de a propune inovatii, de a dezvolta solutii agreate cu echipele L'Oréal si de a integra criteriul privind mediul contribuie direct la performanta si succesul noilor produse.

Grupul a pus in aplicare un numar de instrumente de evaluare a performantei distribuitorilor sai in ceea ce priveste expertiza, intervalele de executare si calitatea. Cand vine vorba de ambalare, de exemplu, echipele de impachetare folosesc indicatii precise pentru munca lor. Realizate din instrumente de documentare si dintr-un sistem de evaluare, acest lucru face posibila identificarea unor arii de imbunatatiri si evaluarea performantei.

Calitatea


Cercetarea constanta a calitatii si sigurantei este un obiectiv impartasit de catre L'Oréal si furnizorii sai. Relatia de incredere cu consumatorii se bazeaza pe acest lucru. Inspirata din standardele internationale, calitatea sistemului grupului este intr-o continua dezvoltare si imbunatatire, direct proportionala cu asteptarile consumatorilor si in conformitate cu exigentele legale, in special. Aceasta beneficiaza de sinergia dintre calitatea politicilor L'Oréal si ale partenerilor sai. Un sistem unic, care se refera la materii prime si impachetari, serveste ca un punct de referinta general valabil pentru echipele de impachetare, fabricile si departamentele comerciale de la L'Oréal.

Audituri ale calitatii au loc de-a lungul lantului logistic, facand posibila validarea unei alegeri a furnizorilor si imbunatatirea parteneriatelor deja existente.

Logistica


De la fluxul fizic pana la cel de informatii, L'Oréal este angajat in imbunatiri pe termen lung al lantului de management logistic in colaborare stransa cu furnizorii sai. Intentia este de a promova timpul sau de raspuns, de a-si optimizia mijloacele de productie si sistemele logistice si de a reduce "timpul de lansare pe piata" , de ex. timpul care ii ia unui produs nou de a ajunge pe piata, in timp ce costurile sunt economisite si sistemul de stoc imbuntatit, in conformitate cu standardele internationale. De-a lungul lantului logistic- cumparare/aprovizionare, productie, centre de distributie, magazine- obiectivul este de a asigura disponibilitatea produsului in implinirea cerintelor clientilor, distribuitorilor si a consumatorilor.

"Documentul Logistic pentru furnizorii L'Oréal" serveste ca model de referinta pentru aprovizionarea cu materii prime si impachetarea destinata fabricilor grupului. Este definit ca o metoda de operare standard pentru perioada de dinaintea lansarii produsului si defineste parametrii de achizitionare. Tinteste si la imbunatatirea perfomantei partenerilor furnizori prin monitorizarea regulata a indicatorilor de calitate si imbunatatire a serviciilor.

Competitivitatea


Pentru a se dezvolta, L'Oréal are nevoie sa stabileasca relatii de lunga durata cu furnizori competitivi. Competitivitatea lor este evaluata pe baza tarifelor acestora si a unei analize intense a costurilor, o data ce un proiect a fost lansat si pe parcursul procedurii. Este un proces comun de cautare sistematica a unor cai de a optimiza costurile in incercarea de a gasi cea mai buna ecuatie economica.