Organizare

Pentru a asigura dezvoltarea sa, L’Oréal se bazeaza pe Cercetarea si Inovatia globala, un portofoliu unic de branduri organizat in functie de canalul de distributie si productia industriala integrata.

organisation_ro
organisation_ro

Cercetarea în genetica L’Oréal


Cercetarea este o parte din ADN-ul L’Oréal

L'Oréal a făcut întotdeauna investiții majore în cercetare și pune inovarea cosmeticelor în centrul modelului său de creștere. Cu peste 130 de molecule dezvoltate în ultimii 40 de ani, grupul este excepțional în capacitatea sa de a breveta ingrediente active importante cu mult înaintea competiției. L'Oréal și-a organizat Cercetarea și Inovarea în jurul a șase platforme regionale (Europa, Statele Unite, Japonia, China, Brazilia, India). În fiecare regiune majoră din lume, acești poli integrează activitățile de cercetare, "expertiza de dezvoltare" și "cercetarea fundamentală a pieței". Misiunea lor este, de asemenea, de a înțelege obiceiurile, nevoile și criteriile de preferințe ale populației locale care au legatură cu frumusețea. Mulțumită acestei interacțiuni dintre cercetare și marketing, L'Oréal este capabil să ofere produse cosmetice, care sunt adaptate diferitelor tipuri de piele, tipuri de păr și culturi.

 

Un portofoliu de branduri bogat si diversificat


Un portofoliu sau diverse brand-uri bogate

L’Oréal dispune de un portofoliu de branduri internaționale care este unic în lume și acoperă toate liniile cosmetice: îngrijirea părului, colorare, îngrijirea pielii, machiaj și parfumuri. Complementare, aceste branduri sunt administrate în grup de divizii care au fiecare expertiză în canalul propriu de distribuție. Această organizare este unul din punctele forte ale L’Oréal. Acest lucru ne permite să raspundem așteptărilor fiecărui consumator, în funcție de obiceiurile și modul lor de viață, dar și să ne adaptăm la condițiile locale de distribuție, oriunde în lume.

  • Divizia de Produse de Larg Consum face ca cele mai bune cosmetice să fie disponibile unui număr foarte mare de oameni de pe fiecare continent. Brandurile diviziei sunt distribuite în canale de larg consum (hypermarketuri, supermarketuri, drogherii și magazine tradiționale). Divizia oferă un domeniu larg de produse pentru vopsirea părului, îngrijirea părului, machiaj și îngrijirea pielii. 
    L’Oréal Paris - Garnier - Maybelline New York NYX Professional Make-Up
  • Divizia L'Oréal Luxe oferă femeilor și bărbaților din toată lumea o diversitate unică de frumusețe. Brandurile sale internaționale întruchipează toate aspectele eleganței și rafinamentului în trei mari specializări: îngrijirea pielii, machiaj și parfumuri. Acestea oferă produse de înaltă calitate printr-un canal de distribuție selectivă și servicii excelente care respectă diversitatea consumatorilor săi. 
    Lancôme - Giorgio Armani - Yves Saint Laurent - Biotherm - Kiehl’s - Cacharel Clarisonic - Diesel - Viktor & Rolf - Urban Decay - Atelier Cologne
  • Divizia de Produse Profesionale distribuie produsele sale în saloanele de coafură la nivel mondial. Datorită portofoliului său de mărci, divizia satisface nevoile de colorare a părului, styling pentru păr, șampon și tratamente. Un partener privilegiat de coafură, această divizie oferă produse cu cele mai bune tehnologii, precum și de formare la nivel înalt, pentru a asigura servicii profesionale.
    Kérastase - Redken - Matrix - Biolage
  • Divizia de Cosmetică Acti satisface nevoile de îngrijire ale oamenilor a căror piele este la limita dintre sănatos și problematic, în fiecare canal de distribuție pentru produsele de îngrijire a sănătății din întreaga lume: farmacii, parafarmacii, drogherii, tratamente spa.  Mulțumită brandurilor sale extrem de complementare de produse dermatocosmetice, care au făcut posibilă crearea unei legături strânse cu profesioniștii din domeniul sănătății, dermatologi, medici pediatri și medici esteticieni, divizia este numărul unu în dermatocosmetică.(1) 
    (1) Source: Panels and L’Oréal 2013 estimates. Vichy  - La Roche Posay - CeraVe

Un mod integrat de producție


Mijloace de productie interne

Divizia de Operațiuni valorifică cea mai avansată, agilă, eficientă și interconectată expertiză tehnologică, de la design-ul ambalajelor și dezvoltarea de produs, la aprovizionare și producție, până la distribuția tuturor produselor Grupului, pentru a permite brandurilor să ofere conusmatorilor din toată lumea cele mai noi soluții cosmetice. 

Prin asumarea responsabilităților sale fundamentale, Divizia de Operațiuni garantează consumatorilor conformitatea cu cele mai stricte standarde de calitate, siguranță, securitate și responsabilitate societală și de mediu în toată lumea. 

 

Loreal_Group_Organisation_Operations