Ambiția noastră

Ambiția noastră pentru următorii ani este de a câștiga un alt miliard de consumatori din întreaga lume, prin crearea de produse cosmetice care respectă diversitatea infinită a nevoilor și dorințelor de frumusețe.

OurAmbition
OurAmbition

frumusețe pentru toți, o frumusețe unică pentru fiecare individ


La L'Oréal, suntem convinși că nu există un model unic de frumusețe, ci o diversitate infinită de forme de frumusețe, legate de perioade, culturi, istorie și personalități. Pentru a atrage un număr tot mai mare de femei și barbati să utilizeze produsele noastre este necesar sa abordăm populații cât mai diferite, cu o viziune de frumusețe universală. În opinia noastră, să universalizezi nu inseamnă să impui uniformitate, ci dimpotrivă, să fii inspirat de diversitate pentru a inova.

Observarea obiceiurilor locale de frumusețe


În centrul acestui proiect, Cercetătorii și Inovatorii nostri se reinventează pentru a crea produse cosmetice adaptate la imensa diversitate a lumii. În fiecare regiune a globului, ne-am înființat platforme de cercetare, adevărate centre de expertiză, proiectate cu frumusețe personalizată în minte. Acești poli de cercetare inventează noi produse care pot deveni succese la nivel mondial. Acesta este un punct real de cotitură în modul in care gândim inovația.

Facilitarea accesului la produse cosmetice


Într-o piață în curs de transformări substanțiale, L'Oréal ia masuri în avans în fiecare an pentru a face cele mai bune produse de frumusețe disponibile pentru toată lumea. Cu un portofoliu de 36 branduri internaționale și o structură organizațională bazată pe canale de distribuție, avem ambiția de a satisface nevoile fiecărui consumator în funcție de obiceiurile și stilul lui sau al ei de viață. În felul său, L'Oréal impinge, astfel, limitele și preia provocarea de a aduce inovare din ce în ce mai accesibilă.

Să accelerăm regionalizarea expertizei noastre


A câștiga peste încă un miliard de consumatori din întreaga lume este un proiect ambițios care motivează toate echipele noastre. O aventură umană economică, dar, de asemenea, care necesită desfășurarea rapidă a forțelor noastre și o transformare accelerată a companiei în toate domeniile, inclusiv de cercetare, producție, marketing, vânzări, relații umane și echipe administrative... Acest proiect major este, de asemenea, o oportunitate pentru inovarea și progresul construcției grupului L’Oréal de mâine.