Despre L'Oréal România

Ambiția grupului nostru pentru viitor este de a câștiga încă un miliard de consumatori în intreaga lume, prin crearea produselor cosmetice care se adaptează infinitelor nevoi și dorințe ale tuturor tipurilor de frumusețe.

Despre L'Oreal Romania
Chiosc Maybelline New York, Promenada Mall Bucuresti
Despre L'Oreal Romania
Chiosc Maybelline New York, Promenada Mall Bucuresti

Lider mondial în industria frumuseții, L'Oréal este prezentă în peste 130 de țări de pe cinci continente. Misiunea grupului este de a oferi cele mai bune inovații cosmetice pentru femeile și bărbații din întreaga lume, respectându-le diversitatea. Compania L'Oréal, cu o istorie de peste 100 de ani, este prezentă pe piața românească de peste 21 de ani.

L’Oréal România a luat ființă ca entitate juridică distinctă în iunie 1997, ajungând la ora actuală să numere un portofoliu de 21 de branduri distribuite în intreaga țară, reunite sub 4 divizii distincte ce sunt operate de cei peste 250 de angajați ai noștri.

FRUMUSEȚEA ESTE UNIVERSALĂ

Cu un portofoliu de branduri internaționale care este unic în lume, L’Oréal dorește să furnizeze cele mai bune inovații cosmetice pentru femeile și bărbații din România. Compania oferă produse complexe și complementare, adevărate descoperiri revoluționare, menite să ofere soluția perfectă nevoilor fiecărui consumator român. În acest sens, toate brandurile internaționale care au fost lansate pe piața locală au avut în vedere oferirea celei mai bune și mai complete game de produse ce combină calitatea, eficacitatea și siguranta în fiecare categorie de cosmetice: îngrijirea părului, colorare, îngrijirea pielii, machiaj, parfumuri. Aproape de consumatorii noștri, vom inova mereu pentru a răspunde aspirațiilor clienților, oricare ar fi modul lor de viață sau obiceiurile acestora în materie de infrumusețare.

L’ORÉAL ÎN ROMÂNIA – O AFACERE PUTERNICĂ, CONSOLIDATĂ, DINAMICĂ

1997 – L'Oréal decide să-și deschidă filiala din România, țara în care produsele erau distribuite, până la acel moment, prin intermediul terților parteneri.


1998 – Se înființează Divizia de Produse de Larg Consum, pilon al L'Oréal Romania, în responsabilitatea căreia se regăsește politica comercială și de marketing pentru brandurile sale. Pe piața românească se lansează L'Oréal Paris și Garnier, cu o gamă largă de produse destinate vopsirii și îngrijirii părului, machiajului și îngrijirii pielii. Divizia face posibil ca cele mai bune cosmetice să fie disponibile unui număr cât mai mare de oameni din țara noastră, iar brandurile sale sunt distribuite în canale de retail (hypermarketuri, supermarketuri, drogherii și magazine tradiționale).


2001 – Brandul Maybelline New York face cunoștință cu consumatorii români, prin lansarea sa oficială în România, completând gama de produse de machiaj oferită publicului larg.


2003 – Se înființează Divizia de Cosmetică Activă, prin lansarea brandului Vichy în România. Divizia satisface nevoile de îngrijire a oamenilor a căror piele este la limita dintre sănătos și problematic, distribuind produsele dermatocosmetice în canale dedicate sănătății: farmacii, parafarmacii, drogherii. Brandul cucerește rapid consumatorii locali, dovedindu-și calitatea extraordinară și reușind să creeze legături strânse cu profesioniștii din domeniul sănătății, dermatologi, medici pediatri și medici esteticieni.


2004 – L'Oréal Romania își continuă expansiunea locală, prin înființarea celei de-a treia divizie a sa, cea a Produselor Profesionale. Aceasta distribuie produsele sale exclusiv în saloanele de coafură, și datorită portofoliului său de mărci, satisface nevoile de colorare, coafare și îngrijire. Un partener privilegiat în domeniul coafurii și a stilingului de păr, această divizie oferă produse care încorporează cele mai bune tehnologii, precum și cele mai noi tehnici de formare la nivel înalt, pentru a asigura servicii profesionale. Divizia se lansează prin aducerea pe piața locală a celor trei branduri complementare: L'Oréal Professionnel, Kerastase și Matrix.


2006 – Divizia de Produse Profesionale a L'Oréal România își reconfirmă poziția de lider în domeniul educațional și artistic, prin lansarea Academiei L'Oréal. Academia își propune să ofere atât cele mai noi tehnici de formare adresate exclusiv stiliștilor, cât și tehnici de administrare a afacerii proprii, de îmbunătățire a relației cu consumatorii, de prezență scenică și multe altele, adunând în jurul său o echipă de profesioniști proprii și parteneri.


2007 – Brandul La Roche-Posay se lansează în România, completând gama de produse dermatocosmetice oferită publicului local și consolidând poziția fruntașă a Diviziei de Cosmetică Activă a L'Oréal România.


2013 – Compania își întregește portofoliul prin integrarea Diviziei de Lux în structurile proprii, oferind consumatorilor din România brandurile Lancôme, Yves Saint Laurent, Armani, Biotherm, Cacharel si Diesel. Divizia oferă o diversitate unică a produselor de înfrumusețare, iar brandurile lui internaționale întruchipează toate aspectele eleganței și rafinamentului în trei mari specializari: îngrijirea pielii, machiaj și parfumuri. Distribuția lor este selectivă și este împărțită între magazine cosmetice, drogherii și parfumerii.


2014 – Divizia de Lux a companiei aduce pe piața romanească brandul de îngrijire a pielii Clarisonic, primul sistem de curățare sonică, care oferă cea mai bună curățare a pielii. De asemenea, se lansează o nouă marcă de parfumuri de designer: Viktor & Rolf.

 

2015 – L'Oréal România câștigă pariul cu retailul, deschizând în nume propriu primul magazin Kiehl’s operat de către Divizia de Lux. Kiehl’s Since 1851, farmacia și brandul creator de produse de calitate superioară de îngrijire a pielii și a părului din New York City, și-a deschis porțile primului magazin în București în locația sa din centrul comercial Afi Cotroceni, iar al doilea în locatia Băneasa Shopping City. Tot în acest an este deschis primul chioșc Maybelline New York în Promenada Mall din București.

2016 – Cel mai trendy brand de machiaj, dedicat beauty junker-ilor și iubitorilor de culori îndrăznețe – Urban Decay – se lansează în România. Revoluționarul brand de machiaj impresionează din prima prin calitate, culori puternice și trenduri, atrăgând laolaltă bloggeri, vloggeri și consumatoare iubitoare de frumos. În același an, NYX Professional Make-Up deschide primele magazine din România, în Constanța și în București. 

2017 - L'Oréal România își continuă expansiunea în retail, prin deschiderea a trei noi magazine proprii în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi, pentru brandurile Kiehl’s şi NYX Professional Make-Up. 

2018 - L'Oréal România ajunge la brandul cu numărul 20 din portofoliul său, prin lansarea brandului CeraVe sub Divizia de Cosmetică Activă.

2019 - L'Oréal România intră pe piața parfumeriei de nișă odată cu lansarea brandului Atelier Cologne în cadrul Diviziei de Produse de Lux. 

 

FRUMUSEȚE PENTRU TOȚI, O FRUMUSEȚE PENTRU FIECARE

Atât la nivel de grup, cât și în L'Oréal România, suntem convinși că nu există un model unic de frumusețe, ci o diversitate infinită de forme ale frumuseții – legate de perioade, culturi, istorie și personalități. Pentru a convinge un număr tot mai mare de femei și bărbați să utilizeze produsele noastre, este necesar să abordam populații extrem de diferite, cu o viziune a frumuseții universală. În opinia noastră, să universalizezi nu inseamnă sa impui uniformitate, ci dimpotrivă, să fii inspirat de diversitate pentru a inova.