Exemple cheie

subtopic3_key_examples
subtopic3_key_examples

Liderul mondial în frumusețe, L’Oréal este prezentă în 140 de țări. Prin implementarea de inițiative pentru diversitate relevante pentru societățile în care trăiesc și lucrează membrii echipei noastre, avem premise să atingem un nivel de includere și mai extins în întreaga lume.

Gen

Franța: L’Oréal colaborează cu Capital Filles pentru crearea unui impact social și economic pozitiv pentru tinerele femei cu ajutorul mentoratului. Fiecărei angajate L'Oréal care s-a înscris ca voluntar în acest proiect, i s-a atribuit o elevă de liceu pentru mentorat și consiliere în carieră.

India: Din 2017, Programul Little Steps derulat de L'Oréal India oferă asistență pentru angajatele care se pregătesc să nască sau se pregătesc pentru a deveni părinți. În parteneriat cu United Healthcare ''CareNine'', programul oferă asistență personalizată prin consultații cu un specialist de planificare familială, cât și cu un ginecolog, nutriționist și un expert în fitness.


Dizabilități

Pakistan: Programul ''Naya Aghaaz'' derulat de L'Oréal Pakistan oferă instruire pentru echiparea persoanelor cu dizabilități din medii defavorizate cu abilitățile necesare pentru o carieră în domeniul frumuseții. Prin acest program, femeile au fost angajate și trăiesc mult mai încrezătoare.

UK: Inițiativa #BeatTheStigma lansată de L'Oréal UK & Irlanda crește nivelul de conștientizare asupra sănătății psihice la locul de muncă pentru a elimina frica și tăcerea când vine vorba de abordarea acestor probleme. Pentru a elimina stigmatul, aceștia au lansat grupul de lucru Mental Health Think Tank, au creat workshop-uri de meditație și au instruit angajații pentru a deveni agenți de prim ajutor.


Gen/Origini Socio-Economice și Multiculturale

Portugalia: L’Oréal Portugalia în parteneriat cu Girl Move Foundation oferă internship-uri de o lună pentru tinere femei din Mozabic pentru a le ajuta să își dezvolte abilitățile antreprenoriale și de luare a deciziilor în afaceri. La rândul său, programul permite mentorilor și echipelor acestora să își dezvolte abilități de integrare, dezvoltare a talentelor, diversitate și incluziune.


Origini Sociale, Economice și Multiculturale

Brazilia: L’Oréal susține dezvoltarea de întreprinderi sociale cu ajutorul unui program de mentorat. Un grup multifuncțional de angajați ai L’Oréal colaborează cu antreprenori sociali pentru a-i ajuta să dezvolte modele și planuri strategice de afaceri.

Germania: Programul INTERNgration derulat de L’Oréal Germania integrează refugiații tineri pe piața muncii printr-un internship de 6 luni în cadrul L’Oréal. Proiectul este un efort susținut de autoritățile publice, alte companii și asociații care lucrează cu persoane refugiate în Germania. De la conceperea programului în 2017, echipele L’Oréal Germania au integrat 10 refugiați.


LGBTI

SUA: L’Oréal creează grupuri de lucru pentru a implica angajații, dorind să îi motiveze să contribuie la rezultatele de afaceri și să ofere susținere comunităților subreprezentate. Grupul de lucru pentru susținerea persoanelor LGBTQI, numit OUT@L’Oréal, a fost lansat în 2017. Aceste eforturi au condus la numirea noastră drept ''unul dintre cele mai bune locuri de muncă pentru persoanele LGBTQ'' și obținerea unui scor de 100 în Clasamentul privind Echitatea Corporativă realizat de Campania pentru Drepturile Omului.

Mexic: L’Oréal Mexic se implică în crearea unui mediu sigur și pozitiv la locul de muncă pentru persoanele LGBTI prin proiectul FREE TO BE. Până în prezent, au creat un grup de lucru pentru susținerea LGBTI, s-au alăturat unei coaliții de afaceri pentru includerea LGBTI și au participat la Pride Parade.