Parteneri

Diversity_Inclusion3
Diversity_Inclusion3

1/ ORGANIZAȚII CU CARE COLABORĂM

EDGE
EDGE (Economic Dividends for Gender Equality) a dezvoltat standardele de top pentru certificarea întreprinderilor și metodologia de evaluare de top pentru întreaga lume privind egalitatea între sexe. Procesul de certificare EDGE este conceput să ajute organizațiile să creeze un loc de muncă optim pentru femei și bărbați și să îi ajute să profite din plin de beneficiile egalității între sexe. Metodologia EDGE cuprinde cinci zone principale: plată egală pentru muncă echivalentă, recrutare și promovare, dezvoltarea abilităților de lider prin instruire și mentorat, programe de lucru și cultură corporativă flexibile.

Parteneriatul cu L’Oréal
În 2014, L’Oréal a început procesul de certificare EDGE pentru subsidiare din India, Brazilia, Statele Unite, Rusia și alte țări. În 2017, EDGE a reînnoit certificarea pentru Australia, Brazilia, Canada, India și Rusia.

GEEIS
GEEIS (Gender Equality European and International Standard) este o analiză stabilită de un grup de companii europene și internaționale. Scopul constă în certificarea și publicarea celor mai eficiente căi de a avansa, gestiona și promova egalitatea între sexe. Eticheta GEEIS este concepută pentru companiile care vor să se angajeze să urmărească acest obiectiv și să facă acesta o parte integrantă a strategiilor lor de Resurse Umane, precum și pentru companiile care doresc să aibă inițiativele înregistrate și validate de o organizație independentă. Stabilită în Europa în 2010, eticheta GEEIS a fost lansată la nivel mondial în 2016.

Parteneriatul cu L’Oréal
L’Oréal se află printre membrii fondatori ai Arborus Fund, organizația care efectuează auditurile GEEIS. Pentru L’Oréal, obiectivul constă în a se asigura că atingerea parității între bărbați și femei se face prin metode în conformitate cu politicile de Resurse Umane ale Grupului. În prezent, 23 de subsidiare L’Oréal și L’Oréal Corporate au certificare GEEIS.

EQUILEAP
Equileap a fost înființată pentru a accelera egalitatea de gen la locul de muncă prin valorificarea investițiilor, a granturilor și a cunoștințelor. Clasamentul Global privind Egalitatea de Gen al Equileap evaluează mai mult de 3,000 de companii globale în 23 de țări cu o capitalizare bursieră de peste 2 miliarde de dolari. Clasamentul va ajuta investitorii să identifice companiile care conduc lupta în ceea ce privește echilibrul de gen, astfel încât să poată investi în consecință și a aduce o schimbare. Clasamentul este bazat pe o metodologie ce cuprinde 19 criterii, precum remunerarea, oportunitățile de conducere, echilibrul dintre viață și muncă și concediul plătit pentru îngrijirea copilului.

Parteneriatul cu L’Oréal
În 2018, L'Oréal a fost pe primul loc în ceea ce privește echilibrul de gen în Europa (Clasamentul global Equileap)

UNA DIN TREI FEMEI
În noiembrie 2018, L’Oréal a fost prima companie care s-a alăturat proiectului "Una din trei femei", prima rețea europeană de companii implicate în lupta împotriva violenței bazată pe gen. Această ințiativă derulată împreună cu organizația Act Against Exclusion Foundation (FACE) și Fundația Kering este organizată sub patronajul Ministerului pentru Egalitatea de Gen și Lupta împotriva Discriminării.

ILO
Fondată în 1919 și în prezent singura agenție tripartită a Națiunilor Unite, ILO aduce împreună guverne, angajatori și reprezentați ai angajaților din cele 187 state membre ale ONU. Agenția facilitează dialogul între cele trei părți, stabilește standarde legate de muncă și dezvoltă politici și programe pentru promovarea angajării și condițiilor de lucru decente pentru toți bărbații și toate femeile.

Parteneriatul cu L’Oréal
Un membru activ al ILO încă din 2010, L’Oréal a fost una dintre primele companii care să semneze Carta pentru Afaceri Globale și Dizabilități a organizației (Global Business and Disability Network Charter) în 2015. Această rețea mondială de companii internaționale, organizații naționale de angajatori, organizații de afaceri și organizații pentru persoane cu dizabilități (DPO-uri), lucrează împreună pentru a promova includerea persoanelor cu dizabilități în locul de muncă.

ENAR
ENAR este o rețea pan-europeană care susține egalitatea de rasă și facilitează cooperarea printre asociațiile antirasism de pe tot continentul. Singura organizație de acest tip din Europa, ENAR, a fost înființată în 1998 de activiști grassroots care și-au unit forțele pentru a derula acțiuni de lobby pe lângă legislatori UE, astfel încât aceștia să ia măsuri decisive pentru egalitatea de rasă în statele membre UE.

Parteneriatul cu L’Oréal
L’Oréal susține ENAR prin colaborarea la evenimente și conferințe concepute să exploreze cele mai bune practici pentru îmbunătățirea diversității etnice și culturale la locul de muncă.

DISABILITY HUB EUROPE
Disability Hub Europe pentru Dezvoltare sustenabilă și Inovare socială este o inițiativă nouă condusă de fundația ONCE din Spania și cofinanțată de Fondul Social European. Cu implementare în 2017-2020, proiectul vizează un impact transfrontalier, internațional.

Parteneriatul cu L’Oréal
L'Oréal este unul dintre partenerii fondatori ai Disability Hub Europe și împărtășește calitatea de membru cu companii internaționale care sunt considerate organizații de referință în ceea ce privește problemele legate de dizabilități și sustenabilitate.

EVE
EVE este un seminar pentru capacitarea femeilor, creat de Danone. Seminarul a fost creat pentru a ajuta femeile să susțină schimbarea în companiile lor prin abilități de lideri care inspiră și motivează.

Parteneriatul cu L’Oréal
L’Oréal este un participant-cheie al seminariilor EVE din 2010. O cartă EVE a fost realizată în Asia, iar o cartă destinată populației africane a fost lansată în luna decembrie.

Standardele globale ale ONU privind persoanele LGBTI
Aceste standarde au fost create pentru a ajuta comunitatea de afaceri să lupte împotriva discriminării persoanelor LGBTI.

Parteneriatul cu L’Oréal
În 2018, L’Oréal susține aceste standarde. Inițiativa este în concordanță cu Principiile Etice ale Grupului, angajamentul de lungă durată față de Drepturile Omului și stategia noastră proactivă și de lungă durată în Diversitate și Incluziune.

WOMEN EMPOWERMENT PRINCIPLES
Women’s Empowerment Principles, o colaborare între UN Women și United Nations Global Compact, reprezintă un set de principii pentru companii care oferă recomandări privind susținerea femeilor la locul de muncă, în piață și în comunitate.

Parteneriatul cu L’Oréal
În 2014, Jean Paul Agon, Directorul General Executiv al grupului L’Oréal, a semnat aceste Principii, confirmând angajamentul etic puternic față de Drepturile omului, Diversitate, Responsabilitate socială și în mod deosebit față de oportunitățile egale.



2/ ORGANIZAȚII ȘI COMUNITĂȚI PE CARE LE SUSȚINEM

L’Oréal susține organizații din întreaga lume care încurajează mediile diverse și inclusive. De la sponsorizarea programelor de mentorat pentru femei din categorii sociale dezavantajate și până la finanțarea de asociații de asistență pentru minorități etnice, am ales parteneri care ne permit să ne îndeplinim responsabilitățile de cetățeni corporativi responsabili.

De asemenea, încercăm să susținem comunitățile locale ajutându-le să se dezvolte economic, în special femeile din aceste comunități. În efortul de a avansa prosperitatea sustenabilă, L’Oréal achiziționează mai multe materiale prime de la surse alese pe criterii de solidaritate, produse de cooperative locale și agricultori care au garantate salarii echitabile.

Conducând organizații pentru a ajuta lumea
Ca un grup cu prezență globală, ne simțim obligați să ne alăturăm la și, acolo unde este posibil, să ne asumăm un rol de lider în organizații și agenții dedicate includerii și corectitudinii.

Mărcile noastre

Kiehl’s susține Autism Speaks , un parteneriat ce promovează constientizarea autismului.

Garnier susține UNICEF în apărarea copiilor din situații de urgență

Urban Decay susține Federația Elvețiană a Persoanelor cu Deficiențe de Auz (Swiss Federation of the Deaf People) printr-un program pentru a forma persoane cu deficiențe de auz pentru poziția de consultanți pentru frumusețe în magazine, în asociere cu L’Oréal Elveția.

Maybelline susține Consorven , Organizația națională venezueleană pentru drepturilor persoanelor cu deficiențe de auz, printr-o serie de tutoriale cu limbajul semnelor pentru campania Lift up Your Eyes.

Subsidiarele noastre

L’Oréal SUA susține Campania privind drepturile omului în promovarea politicilor și practicilor la locul de muncă relevante pentru angajați homosexuali, bisexuali și transgender. Indexul de egalitate corporativă al HRC a acordat L’Oréal scorul de top de 100% și a clasificat compania ca fiind una dintre „Cele mai bune locuri de muncă pentru egalitate LGBT” („Best Places to Work for LGBT Equality”).

L’Oréal Mexic susține Juntos angajând mai multe persoane cu dizabilități în echipele noastre.

L’Oréal Brazilia susține Dream Learn Work în promovarea programului Inspirando Sonhos, care permite studenților din categorii sociale dezavantajate să descopere lumea corporativă prin mentorat oferit de membrii echipei L’Oréal.

L’Oréal Portugalia susține asociația Salvador , sprijinindu-i în crearea de locuri de muncă mai primitoare pentru angajați cu dizabilități.

L’Oréal Franța susține ARPEJH în asistarea persoanelor tinere cu dizabilități să aibă succes în tranziția lor de la viața de studenți la viața profesională, cu ateliere și seminare periodice la sediul L’Oréal.

L’Oréal Kenya susține Albinism Association of Kenya (ASK) în ajutorarea economică și socială a persoanelor cu albinism. Membri iechipei L'Oréal Africa de Est și-au asumat rolul de mentori pentru un grup de elevi de liceu și de studenți universitari.

L’Oréal Rusia susține Perspektiva în promovarea unei independențe sporite și a unei calități îmbunătățite a vieții pentru persoanele cu dizabilități.

L’Oréal Chile susține Prohumana în extinderea diversității în recrutare prin ateliere și ședințe.