Canada

Logo-ul L’Oréal
Logo-ul L’Oréal

Adaugarea unei valori la diferentele dintre generatii

In 2006, L'Oréal Canada a initiat un program inovator de formare profesionala axat pe legaturile dintre generatii, pe baza faptului ca trei generatii diferite au lucrat impreuna in cadrul companiei. Scopul: de a submina prejudecatile si tabuurile prin implicarea intr-un dialog deschis a generatiilor si crearea valorii pe baza unei mai bune intelegeri. Drept urmare, L'Oréal Canada a fost cotata ca fiind unul dintre angajatorii de diversitate din Top 100 in 2009.

Copiii L'Oréal

In 2002, L'Oréal Canada a lansat centrul de ingrijire de zi pentru Copiii L'Oréal, care cuprinde 36 de copii ai angajatilor L'Oréal. De atunci, aceasta initiativa a fost urmata de alte filiale, care au infiintat centre de ingrijire de zi in mai multe companii. Din 2008, centrul de ingrijire de zi L'Oréal Germania ofera spatiu pentru 18 copii. In Franta, sunt prevazute 75 patuturi in cele cinci centre de ingrijire de zi prevazute pentru mai multe companii, care au fost infiintate in apropierea locului de munca. Spania, Italia si Mexic au preluat, de asemenea, initiative similare.