L’Oréal cherrypack 2011
Research & Innovation

L'Oréal Cherrypack 2011

100 de inovatii de ambalare in previzualizare exclusiva pentru L'Oréal!

A doua editie a CHERRY PACK, un forum de inovatie organizat la baza companiei, cu 7 furnizori de ambalaje selectate pentru capacitatea lor de inovare...

Saint Ouen, 24 noiembrie 2011 - Al doilea Cherry Pack, care a avut loc intr-una dintre unitatile L'Oréal din Saint Ouen, se apropie acum de sfarsit. Aceasta noua editie, permitand L'Oréal sa dezvolte relatii mai stranse cu furnizorii sai, a furnizat inca o data momente bogate in dialog in jurul numeroaselor inovatii.

Pentru al doilea an consecutiv, L'Oréal a organizat spectacolul sau intern de inovare a ambalajelor, cunoscut sub numele de "Cherry Pack". In doua zile, 7 din aproximativ 15 furnizori preselectati au avut ocazia de a-si prezenta inovatiile. Acestea au inclus un mix de solutii "gata de lansare" care raspund intr-un mod foarte bine directionat la nevoile L'Oréal, asa cum exprimate in specificatiile proiectului, impreuna cu "potentiale" inovatii , propuse in mod spontan de catre furnizori.

Formatul acestui eveniment favorizeaza cu siguranta ambitia L'Oréal de a dezvolta relatii pe termen lung cu furnizorii sai. Cherry Pack ofera oportunitatea perfecta pentru doua zile de discutii directe, informale dintre marcile grupului si furnizori.

Potrivit lui Christophe Guesnet, L'Oréal Purchasing General Manager: "Inovarea este in centrul strategiei L'Oréal, iar acesta munca de colaborare cu furnizorii nostri de ambalaje este un bun exemplu. In aceste doua zile, furnizorii selectati, au fost informati cu privire la cerintele noastre principale, au fost in masura sa prezinte Departamentelor General Management si Marketing toate marcile noastre cu ideile lor. Acestea se refera, in principal, la furnizarea noilor noastre formule in cel mai eficient mod posibil, si introducerea unor noi gesturi si a unui aspect estetic complet nou. Schimburile construite de-a lungul celor doua zile au fost o ocazie unica de a impartasi expertiza complementara si de a visa la viitoarele produse impreuna."

Cherry Pack: un incubator de inovatie veritabil< p>

In acest an, proiectul a mers cu un pas mai departe, deoarece L'Oréal a impartasit strategia marcilor sale intr-un mod si mai confidential. Furnizorii au raspuns la un scurt rezumat enumerand diferitele asteptari exprimate de echipele de marketing ale fiecareia din marcile grupului, si prin Research & Innovation.

Cei sapte furnizori selectati in acest an de L'Oréal sunt: ​​

Prima categorie de ambalare: JACKEL, REXAM, RPC si YONWOO

A doua categorie de ambalare: RLC

Categoria mostrelor si a dozelor unice: BioPlan

Categoria de finisaje si decor: Grupul POCHET-QUALIPAC-SOLEV

Dintre acestea, YONWOO a participat deja la primul Cherry Pack.

Cu aceasta ocazie, Philippe Thuvien, L'Oréal Packaging & Development General Manager a comentat: "La L'Oréal, inovatia este o parte din ADN-ul nostru. Intr-un context economic tot mai competitiv, trebuie sa fim capabili sa oferim inovatiile marcilor noastre care se potrivesc cu nevoile lor si cu caracteristicile specifice ale pietelor lor, punand accent pe agilitate. Parteneriatele cu furnizorii nostri inseamna ca putem accelera inovatia de ambalare la L'Oréal. 2012 va marca un progres real in aceasta abordare prin lansarea a patru inovatii majore in prima jumatate a anului, ca urmare a co-dezvoltarii cu furnizorii nostri."