Digital pentru toti

L'Oréal urmareste digitalizarea sa ruland un program de formare, al carui scop este de a imbunatati "IQ-ul Digital" ale talentelor si brandurilor grupului. Analiza facuta de Mien Cécile, Directorul Programelor de Instruire Digitala.

Cécile MIEN, Director Digital Program Training, L'Oréal

Interviu


Digital pentru toata lumea

Digital pentru toata lumea.

Cine este tinta "Programului Digital"?

Cécile Mien: Dupa cum indica si "all" (toti) din "Digitall", programul se adreseaza tuturor angajatilor. Fiecare dintre cele 8 module ale sale este destinat pentru toate tranzactiile din toate regiunile lumii. Continutul lor este adaptat la maturitatea digitala din fiecare tara.

Ce actiuni au fost intreprinse in 2011 in cadrul acestui program?

C.M. Initiativele noastre majore includ Digitall Marketing 2.0 si Digitall Reverse Mentoring respectiv pentru Marketing, Comunicare si Meserii de Cercetare si pentru Comitetele de Gestionare. Digitall Marketing 2.0 este baza programului.

Acest program este disponibil in diferite formate pentru cele 3 obiective separate care sunt Comitetele Executive, Directori de Marketing / Comunicare /Cercetare si echipele lor, in scopul de a impartasi un nou model de marketing in era digitala, la toate nivelele. In 2011, 7 sesiuni au avut deja loc in Europa, SUA si Asia. Implementarea programului va fi accelerata cantitativ si geografic in 2012.

Digitall Reverse Mentoring este un program de invatare unu-la-unu pentru membrii Comitetului de Management, care este organizat in jurul sesiunilor cu tinerii mentori. Este un schimb care va permite "mentorilor" sa identifice tendintele si sa inteleaga obiceiurile noilor consumatori. 120 de perechi de mentor-ucenic au fost create pana in prezent si feedback-ul a fost extrem de pozitiv.

Odata ce aceste etape au fost trecute, tarile pot lansa, la nivel local, seminarii tematice Digitall Planet, al caror scop este de a oferi echipelor cunostinte despre subiecte cum ar fi social media, e-business, cautari, etc. Desigur, expertii digitali nu au fost uitati: un seminar pe e-reputatie si e-influenta a fost conceput special pentru ei de catre echipa de resurse umane digitala si alte initiative sunt in curs.

Care sunt urmatorii pasi?

C.M.In 2012, implementarea Programului Digitall va fi accelerata si noi module vor fi dezvoltate pentru noi beneficiari si in special pentru reprezentanti de vanzari.

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: