Filialele L'Oréal incurajeaza initiativele de sanatate de preventive

L'Oréal este convins ca implinirea angajatului este esentiala pentru cresterea si succesul pe termen lung. Initiative luate de catre Panorama in 2011.

Filialele L'Oréal incurajeaza initiativele de prevenire pentru sanatate


Filialele L'Oréal incurajeaza initiativele de prevenire pentru sanatate

L'Oréal affiliates encourage preventative health initiatives

Dincolo de o politica ambitioasa si mai hotarata a resurselor umane, grupul incurajeaza, de asemenea, filialele sale sa creeze un mediu de lucru sanatos si pozitiv. Din Europa in America Latina, aici este o trecere in revista a unora dintre initiativele importante de asistenta medicala de prevenire intreprinse in 2011.

Uruguay promoveaza "bune practici de sanatate"


Pe parcursul anului 2011, L'Oréal Uruguay a condus o campanie de promovare a "bunelor practici de sanatate" in randul angajatilor sai. Programul a acoperit mai multe domenii-cheie: posibilitatea de a face exercitii fizice la locul de munca si beneficiile masajelor de pe site, dar, de asemenea, o sansa de a consulta un nutritionist la lucru, sa nu mai vorbim de distributia de retete sanatoase si suplimente alimentare pentru femeile gravide. Aceste initiative au avut un succes considerabil si au fost bine primite de catre angajati.

L'Oréal Marea Britanie incurajeaza bunastarea in randul angajatilor sai


Din 2010, filiala din Marea Britanie a L'Oréal a fost concentrata pe dezvoltarea si incurajarea bunastarii in randul angajatilor sai intr-un context de criza economica. Scopul a fost de a promova starea buna de sanatate si angajamentul in randul angajatilor in fiecare zi. Printre varietatea de initiative, filiala ofera reduceri de pret la biciclete, precum si stimulente pentru a alege transportul "verde" pentru naveta de zi cu zi. In acest scop, facilitatile de parcare pentru biciclete au fost extinse si dusuri au fost instalate. Cursuri de yoga sunt, de asemenea, oferite la locul de munca in fiecare saptamana, in timp ce un parteneriat a fost creat cu Baletul National Englez, care s-a incheiat cu un spectacol cu insusi angajatii. In cele din urma, filiala promoveaza mese sanatoase in cantina companiei insotite de demonstratii de arta culinara.

L'Oréal Franta ajuta la infiintarea " Carta Heart "


In Franta, L'Oréal a ajutat la lansarea "Carta Heart", in parteneriat cu Asociatia RMC / BFM. Scopul sau este de a incuraja companiile sa creasca gradul de constientizare a problemelor cardiace in randul angajatilor si sa-i invete cum sa realizeze un masaj cardiac si tehnici de prim ajutor asigurand in acelasi timp instalarea pe scara larga de defibrilatoare in companii. Ideea din spatele acestei initiative este de a da un impuls real acestei provocari majore de sanatate publica care poate crea dinamici sociale si civice.


L’Oréal has always placed people at the center of the company, and done so with a vision for the long term. The development of men and women is one of the key factors behind the group’s economic and social performance.

The desire to carry out an active policy in diversity – as an agent of progress, innovation, and creation of social ties – has been evident for many years, growing richer over time with the group’s growth.

Recognized as one of the world’s most attractive companies for young graduates and most formative environments for developing leadership among its managers, L’Oréal is always looking to find a balance between constantly improving its efficiency and enriching its pool of talent, at all levels and in all countries.

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: