Furnizorii in inima grupului L’Oréal

Acest proiect consta in instalarea unor masini ale furnizorului, precum si a personalului necesar, la sediul actual al fabricii L'Oréal: o abordare cuprinzatoare in conformitate directa cu obiectivele L'Oréal de dezvoltare durabila.

  • Punerea in aplicare a unui sistem de productie in-house in fabrica Settimo in Italia

    Punerea in aplicare a unui sistem de productie in-house in fabrica Settimo in Italia.

  • La locatia Settimo, economie substantiala de CO2

    La locatia Settimo, producerea sticlelor in apropierea lantului de ambalare ofera o economie substantiala de CO2.

  • In 2012, peste un miliard de produse vor fi realizate pe baza acestui principiu.

    In 2012, peste un miliard de produse vor fi realizate pe baza acestui principiu. Aici, in locatia Florence in Statele Unite.

  • La locatia São Paulo din Brazilia

    La locatia São Paulo din Brazilia.


Productia "in-house" este formata din instalarea masinilor unui furnizor si a personalului de la sediul actual la instalatia de productie L'Oréal.

Conceptul, care necesita ca un volum de productie substantiala sa fie atins pentru a justifica toate investitiile, este ideal pentru produsele cosmetice de productie in masa si a specializarii tehnologice a fabricilor L'Oréal. Procesul este dedicat ambalajelor simple, cu o linie de productie scurta, care este usor de instalat pe un spatiu existent.

In L'Oréal, productia "in-house" a fost introdusa pentru prima data in 2010. Implica realizarea unor sticle de plastic pentru Elsève si produse de ingrijire a parului FRUCTIS pentru piata europeana de la Rambouillet si respectiv Settimo. In prezent, sunt vizate cinci spatii de productie: in Franta, la Rambouillet, in Belgia, la Libramont, in Italia la Settimo, in Statele Unite, la Florenta si in Brazilia, la Sao Paulo. In 2012, mai mult de un miliard de produse finite se vor obtine cu ajutorul acestui principiu.

L'Oréal planuieste sa inaugureze doua instalatii noi la sfarsitul anului 2012 in Polonia si Mexic si se investigheaza alte spatii unde sistemul poate fi utilizat.

Marturisire


Christophe GUESNET, Managing Director of Purchasing

Christophe GUESNET, Managing Director of Purchasing

Christophe Guesnet , Director General Aprovizionare vorbeste despre experimentul "in-house" de la L'Oréal.

In ceea ce priveste impactul direct asupra mediului, "sistemul in-house" elimina transportul rutier al sticlelor goale si ale tuturor ambalajelor asociate, in special paleti. Pentru lantul de aprovizionare, apropierea productiei sticlelor fata de locul de alimentare rezulta intr-un program de productie mai flexibil, care se ajusteaza zilnic. Astfel, o sticla poate veni de pe linia de productie dimineata si sa fie umpluta imediat. Stocul este redus la minim si pentru unele linii producem doar cantitatea de consumat pe loc. In plus, aceste produse sunt realizate cu investitii foarte inovatoare in ceea ce priveste productia industriala si ele imbunatatesc performantele economice.

Sistemul "in-house" este un proiect cuprinzator, in linie directa cu obiectivele de dezvoltare durabila ale grupului".

Parerea expertilor

Pentru mai mult informatii despre acest subiect, a se vedea fisierul de date GRI: