Garnier si Dop curata plajele

Concetrarea pe doua campanii publice lansate, intr-un caz, de catre L'Oréal Australia si, in celalalt, prin Dop in Franta. Pentru ambele, scopul a fost de a obtine persoane implicate in curatarea plajelor locale.

Garnier si Dop curata plajele


Garnier si Dop curata plajele

Au existat o multime de voluntari pentru campania "Iubeste-ti plaja", lansata de catre Garnier Australia, in parteneriat cu Fundatia Surfrider Australia, cu 300 de persoane care s-au adunat pentru a curata plajele FreshWater, St Kilda, Noosa si Gold Coast. Ei au strans peste 20.000 de obiecte (de exemplu, 450 kg de gunoi). Fundatia a primit 2.000 de scrisori de la oameni care au dorit, de asemenea, sa-si protejeze plajele. Scrisoarea cea mai convingatoare a primit o donatie de 5.000 de dolari pentru a mentine calitatea apei si a opri eroziunea dunelor la Kings Beach, la Caloundra.

In acelasi timp cu aceasta operatiune, Dop si Biroul National al Padurilor Franceze a lansat o alta campanie de mediu pentru reabilitarea plajelor din Ile d'Oléron, devastata de uraganul Xynthia. 30 aprilie 2011 a fost o zi mare cu un spirit comunitar deosebit, petrecuta prin curatarea malului si dunelor de la Ile d'Oléron si cu 400 de persoane stranse pentru a elimina urmele furtunii.

In plus, site-ul www.adopteundechet.com a indemnat utilizatorii de internet sa adopte o bucata de gunoi, cu o abordare jucausa si foarte originala. Greutatea totala de gunoi adoptat pana la 30 iunie a fost apoi colectata, datorita sprijinului financiar oferit de brand.

Cifre principale

  • 20.000 bucati de gunoi (sau 450 kg) au fost indepartate
  • 300 de oameni au curatat plajele din Australia


  • Panou pentru campania frantuzeasca realizat de catre Dop impreuna cu Oficiul National Forestier.
  • La locatia campaniei, Dop a cerut utilizatorilor de internet sa adopte o bucata de gunoi ...
  • … intr-un mod amuzant, original.
  • Pentru campania sa,
  • … si au instalat chioscuri informationale pe plaje.
  • Echipele si voluntarii s-au mobilizat...
  • 300 de persoane au fost sa curete plajele
  • Campania a fost promovata de asemenea si pe Facebook