L'Oréal chemat la actiune in Japonia

Pentru a ajuta la reconstruirea zonelor devastate de cutremurul si tsunami-ul care a lovit Japonia in 2011, filiala locala L'Oréal Nihon, a intreprins initiative pe termen lung pentru a ajuta la recrearea legaturilor sociale.

  • Autobuzul de infrumusetare

    Autobuzul de infrumusetare "Coafori pentru Speranta".

  • Un autobuz transformat in coafor

    Un autobuz transformat in coafor.

  • Cafeneaua Comunitatii

    The Community Café

  • 8 coafori care si-au pierdut saloanele si casele au fost recrutati pentru

    8 coafori care si-au pierdut saloanele si casele au fost recrutati pentru "Autobuzul Frumusetii".

  • Inaugurarea Cafenelei Comunitare in noiembrie 2011

    Inaugurarea Cafenelei Comunitare in noiembrie 2011.

  • Tratamente de infrumusetare si sfaturi de machiaj pentru a aduce putina fericire locatarilor

    Tratamente de infrumusetare si sfaturi de machiaj pentru a aduce putina fericire locatarilor.

Hana-So: cafeneaua comunitara L’Oréal


Initiata de filiala japoneza L'Oréal, in parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Jen, cafeneaua "Hana-So" este un program de solidaritate conceput pentru a ajuta la reconstructia regiunii Miyagi. "Ideea a fost de a construi o cafenea comunitara in Ishinomaki, un oras situat intr-una din zonele cele mai afectate din regiunea Miyagi, pentru a recrea legaturile sociale spulberate de dezastru. Un numar foarte mare de oameni si-au pierdut casele si contactul cu alte persoane si aveau nevoie de un loc unde acestia s-ar putea intalni unii cu altii din nou", a spus Maki Imura, Director Corporate Communications al filialei L'Oréal Nihon. "Aici vizitatorii pot sta impreuna in jurul unei cesti de ceai, schimba informatii, obtine sfaturi utile si au o sesiune de make-up sau chiar un masaj".

Pe 9 septembrie 2011, inaugurarea revolutionara a cafenelei in prezenta lui Klaus Fassbender, Managing Director al L'Oréal Nihon, a organizatiei non-guvernamentala JEN si a primarului din Ishinomaki, a oferit o ocazie pentru echipele L'Oréal Nihon de a stabili contactul initial cu comunitatile locale.

Pe 29 noiembrie 2011, cafeneaua comunitara s-a deschis. Unul dintre punctele culminante ale zilei a fost un workshop numit "Ochi pentru viitor". Adoptand numele programului de solidaritate creat de Lancôme in iunie 2011 (care doneaza 100 de yeni pentru cafeneaua comunitara pentru fiecare mascara vanduta), marca a oferit sesiuni de frumusete gratuite si sfaturi de make-up pentru femei.

De la inaugurare, sapte persoane au fost recrutate pe loc pentru a lucra la "Hana-So", care este deschisa in fiecare zi in intervalul 10:00 - 04:00. In fiecare luna, sute de oameni vin si se intalnesc la o cafea, care le este servita gratuit.

Pe 18 decembrie, o petrecere de Craciun a fost organizata la cafeneaua comunitara. Aici, din nou, personalul voluntar de la L'Oréal Nihon s-a adunat, permitand la aproximativ o suta de localnici sa stea impreuna, sa se bucure de o felie de tort si un masaj si sa ia parte la ghirlanda de Craciun facuta in workshopuri.

Pe 10 martie 2012, la un an dupa dezastru, a fost organizat Tohoku Restoration Event "Hana-so Blossom of Hope". 500 de oameni au venit la cafeneaua "Hana - So", unde mai multe worksphopuri au realizate de catre L'Oréal.

Autobuzul pentru frumusete : Coafori pentru Speranta


Un sampon, o tunsoara draguta, o discutie reconfortanta cu profesionistii prezenti. Lansat de L'Oréal Nihon, in septembrie 2011, Autobuzul de frumusete "Coaforii pentru Speranta" ajuta oamenii care traiesc in locuinte temporare sa-si recastige respectul de sine oferind in acelasi timp locuri de munca pentru coaforii locali. " Autobuzul pentru Frumusete " a angajat deja 8 coafori care si-au pierdut salonul si casa, ca urmare a dezastrului.