The Body Shop mai implicat decat oricand

In ultimii 35 de ani, The Body Shop si-a pus valorile etice in practica in viata de zi cu zi, fie in dezvoltarea produselor sale, aducandu-si magazinele sale la viata, fie facand un angajament fata de clientii sai si, in general, fata de toti cetatenii lumii.

The Body Shop, mai implicat ca niciodata

Campanii eficiente orientate asupra comunitatii


In 2011, ca si in ultimii 35 de ani, valorile etice puternice ale marcii The Body Shop continua sa fie puse in practica in fiecare zi, de la cercetare si dezvoltare pana la cucerirea clientului. Brandul a continuat sa se alieze cu clientii in campanii puternice pentru a stimula schimbarea pe termen lung cu campania sa de a opri traficul sexual de copii si tineri. Echipele din intreaga lume au mobilizat mai mult de 7 millioane de oameni sa semneze petitii la guverne nationale pentru ca acestea sa ia masuri concrete de protejare a tinerilor vulnerabili la riscul de trafic de sex.

In afara de a fi prezentate guvernelor nationale din intreaga lume, petitiile au fost prezentate Organizatiei Natiunilor Unite din Geneva. Obtinand o acoperire media impresionanta, campania a creat schimbari pe o scara fara precedent si a convins 15 guverne din intreaga lume sa introduca legislatie care sa protejeze copiii si tinerii.

Un lider in comertul echitabil


Discovering Fair Trade in Nicaragua
Transcrierea text a inregistrarii video

Discovering Fair Trade in Nicaragua

Prin programul sau Comert Echitabil Comunitar (Community Trade Fair), The Body Shop este capabil sa obtina ingrediente de calitate de la cei 25 de furnizori din 21 de tari de care beneficiaza in mod direct mai mult de 300.000 de oameni in comunitati marginalizate din intreaga lume.

De la achizitionarea sa de catre grupul L' Oreal in 2006, a reusit sa introduca programul de Comert Echitabil Comunitar catre achizitorii L'Oreal, iar astazi grupul foloseste patru ingrediente in gamele sa de produse - aloe, masline, susan, zahar.

The Body Shop este, de asemenea, un membru al Ethical Trading Initiative (ETI) si recunoscut in 2011 ca un lider in industria de infrumusetare. Vorbind despre marca, Peter McAllister, Managing Director al ETI a spus: "A fi cu adevarat deschis la factorii externi este o caracteristica esentiala a pozitiei de lider care a avut intotdeauna in vedere probleme cum ar fi drepturile de munca. Acestea ofera o abordare vizionara dar si comerciala in indeplinirea responsabilitatilor lor".

Un lant etic


In 2011, The Body Shop a desfasurat programe de instruire cuprinzatoare cu furnizorii din Thailanda si Marea Britanie. In plus, si-a instruit propriile echipe de aprovizionare si calitate pentru a se asigura ca acestea demonstreaza cele mai inalte standarde de comercializare etice. Se continua monitorizarea 100 % a produselor din magazinele sale si auditarea s-a extins pentru a include furnizorii de componente de nivel secundar, inclusiv accesorii magazin, uniformele echipei si serviciile administrative din intreaga lume.

Cifre Principale

  • Peste 7 milioane de persoane au semnat petitia impotriva traficului sexual de copii si adulti.
  • Guverne din 15 tari au adoptat deja legi impotriva traficului de persoane.

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: