Un salon de infrumusetare sociala in Paris

Lucia Iraci, fondator al Salonului Joséphine care s-a deschis in anul 2011 la Pari, a facut din frumusetea pentru femei vulnerabile cauza ei de conducere. L'Oréal a luat, de asemenea, parte la cauza si o sustine.

Un Salon Comunitar de Infrumusetare in Paris


Salonul Joséphine este primul salon de frumusete sociala din Paris: un loc dedicat pentru reintegrare si stima de sine. Prin urmare, era firesc ca Fundatia L'Oréal sa-l sustina, alaturi de divizia de produse profesionale si marca Maybelline New York.Salon s-a deschis pe data de 23 martie 2011, in cartierul Goutte d'Or.

Pentru ca aspectul si stima de sine sunt strans legate, fondatorul sau Lucia Iraci a facut frumusetea femeilor vulnerabile cauza ei de conducere. Cu inversurnarea si puterea de convingere care o caracterizeaza, acest fost coafor, care a lucrat pentru nume de top cum ar fi Yves Saint Laurent, Rheims Bettina si Peter Lindbergh, foloseste acum talentul ei de a favoriza femeile defavorizate, carora ea le ofera servicii de ingrijire a frumusetii la un cost simbolic - "frivolitati utile", asa cum ii place sa le numeasca.

Lucia, care sustine " dreptul femeilor de a fi oricine isi doresc", intampina aceste femei pentru a le ajuta sa -si recastige increderea in sine si sa ia primul pas spre reintegrare.

Pentru Fundatia L'Oréal, aceasta initiativa este o modalitate de a ajuta persoanele vulnerabile sa-si recapete stima de sine si sa-si reinsuseasca aspectul, reconstituind astfel legaturile sociale rupte si revenirea pe drumul spre munca.

Cu donatii de produse, suport financiar, furnizare de mobilier, asistenta educationala si proiecte de lucru profesionale, angajamentul Fundatiei de la Salonul Joséphine are multe forme. Acest lucru de asemenea contribuie la succesul sau: peste 800 de femei au trecut prin mainile lui Josephine de la deschiderea salonului.


Joséphine, France's first social beauty salon
Transcrierea text a inregistrarii video

Joséphine, France's first social beauty salon


The consolidated accounts and individual accounts for the fiscal year 2011 ended following L’Oréal’s Board of Directors meeting February 13, 2012. 2011 was a year of solid development and the group was strengthened. In a globally well-positioned cosmetics market, L’Oréal saw growth supported by its turnover and confirmed its position as the world’s leader in beauty.

Peste 800 de femei au trecut prin mainile lui Josephine de la deschiderea salonului.

Parerea Specialistilor

Pentru mai multe informatii despre acest subiect, a se vedea fisierele de date GRI: