La Roche-Posay lanseaza "Devino un SKIN CHECKER": o campanie virala la nivel mondial pentru prevenirea cancerului de piele
Brands

LRP_Skin Checker

Prin noua sa campanie virala "Devino un SKIN CHEKER", ambitia La Roche-Posay este de atrage atentia asupra necesitatii prevenirii cancerului de piele, prin indemnarea oameniilor sa joace un rol activ in comunitatile din care fac parte.  Pentru noi insine, cat si pentru ceilalti, La Roche-Posay doreste sa creeze o miscare ampla in intreaga lume, menita sa incurajeze oamenii sa-si verifice petele de pe piele, atat ale lor, cat si ale celor dragi, intr-o maniera simpla.

Motivul pentru care am creat campania “Devino un SKIN CHEKER”?

In fiecare an, 200.000 de cazuri noi de melanom* sunt diagnosticate in intreaga lume:

- Incidenta acestora in tarile cele mai dezvoltate a crescut mai rapid decat orice alt tip de cancer, incepand cu 1950;

- In Statele Unite ale Americii, o persoana moare la fiecare ora, datorita melanomului.

In lupta impotriva cancerului de piele, depistarea precoce este esentiala, tinand cont de faptul ca melanomul este singurul tip de cancer aproape vizibil cu ochiul liber. In cazul in care detectat la timp, 90% din cazurile de cancer de piele pot fi vindecate cu succes*. Cu toate acestea, studiul realizat in exclusivitate de catre La Roche-Posay - in parteneriat cu Ipsos, in 23 de tari, arata ca in ziua de azi:

- 1 din 2 persoane nu si-au verificat niciodata alunitele, de catre un medic dermatolog;

- 1 din 4 persoane nu si-a dedicat timpul necesar pentru a-si verifica propriile alunite.

Acesta este motivul pentru care in ultimii 10 ani La Roche-Posay a colaborat indeaproape cu medici dermatologi, pentru a organiza campanii de constientizare a riscului si incidentei cancerului, pentru educarea si verificarea alunitelor de catre populatia larga. Numai in 2014, La Roche-Posay a fost  partener al evenimentului “Melanoma Day” in 31 de tari, si impreuna cu 3.360 medici dermatologi au sustinut consultatii gratuite pentru mai mult de 280.000 de oameni.

*www.euromelanoma.org/press, EPI factsheet 2014.

Prima campanie virala la nivel mondial privind cancerul de piele, lansata aproape simultan in 38 de tari!

“Devino un SKIN CHECKER” este noua campanie virala care abordeaza o problema serioasa, intr-o perspectiva noua si moderna.

"Vrem sa transformam fiecare persoana intr-un jucator cheie in supravegherea alunitelor, pentru el insusi, cat si pentru ceilalti", a declarat Maite Cristiani, Director General Adjunct al La Roche-Posay International. "Noi avem doua convingeri puternice. Prima este aceea de a utiliza comunicarea digitala, bazandu-ne pe abilitatea sa de a deveni virala, de a fi impartasita si de a antrena discutii intre indivizi. A doua convingere este aceea de a folosi o abordare diferita pentru aceasta campanie de preventie – ne dorim sa evitam tonul alarmist, sau sa-i facem pe oameni sa se simta panicati".

Intregul eco-sistem al campaniei este construit in jurul unui film emotionant si alegoric cu o familie de dalmatieni care se verifica reciproc. Fiind inspirat de o observatie foarte simpla, aceea ca avem mai multa grija de sanatatea celor dragi, decat de a noastra, acest film ne directioneaza catre un site (www.laroche-posay.com/skinchecker), ce ofera printr-un simplu click:

- Acces la o multitudine de informatii cu privire la riscurile cancerului de piele si sfaturi pentru expunerea la soare in siguranta;

- Descarcarea metodei ABCDE: o metoda simpla mnemotehnica in cinci puncta, recunoscuta in dermatologie, care ajuta la identificarea cu ochiul liber a alunitelor suspecte si incurajeaza vizitele la dermatolog;

- Urmarirea in timp real, pe o harta digitala, a evolutiei comunitatii “Devino un SKIN CHECKER” din intreaga lume;

- Posibilitatea de a impartasi aceste informatii cu un prieten, sau cu cineva drag, pentru a-I incuraja sa se alature luptei de preventie si sa devina si ei, la randul lor, un SKIN CHECKER!

Comunicarea on-line este completata de evenimente de consultatii gratuite a alunitelor, organizate in marile orase ale diferitelor tari participante.

De la lansarea internaționala a campaniei, pe 19 martie, am reusit sa atragem deja mai mult de 5 milioane de Skin Checker-i in intreaga lume!

Alatura-te sit u cauzei noastre si devino un SKIN CHECKER!

Mai multe informatii despre campanie si actiunile organizate in Romania, poti gasi aici: laroche-posay.com/skinchecker