L’Oréal, recunoscută pentru al treilea an consecutiv drept lider global în sustenabilitatea corporativă de către CDP

L’Oréal a fost recunoscută drept lider global în sustenabilitate corporativă de către organizația nonprofit, CDP, care măsoară impactul pe care companiile îl au asupra mediului. L’Oréal a obținut un loc în top pentru rezultatele sale în combaterea schimbărilor climatice, gestionarea deficitului de apă și protejarea pădurilor – toate cele trei teme de mediu incluse în clasamentul CDP.

2019 CDP SBWA

În fiecare an, peste 6.800 de companii transmit către CDP informații despre impactul lor de mediu și riscurile și oportunitățile în această sferă pentru a fi evaluate independent. Companiile primesc calificative de la A la D- pentru cât de eficient abordează protecția climei, limitarea defrișărilor și gestionarea deficitului de apă, iar cele care nu transmit sau nu fac publice suficiente informații, sunt notate cu F.

L'Oréal este una din doar două companii care a primit un calificativ A pentru toate cele trei teme acoperite de către CDP. Aceasta este o recunoaștere a inițiativelor impresionante derulate în ultimul an pentru diminuarea riscurilor climatice, limitarea defrișărilor la nivelul lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea  modului în care este folosită apa și conducerea noii economie durabile bazată pe enunțarea inițiativei către CDP în 2018.

Jean-Paul Agon, Președinte și CEO al L'Oréal, a declarat : „Este încă o dată o onoare pentru L'Oréal să fie premiată cu un calificativ A în cele trei categorii ale CDP. L'Oréal este prima și singura companie din lume care a primit trei calificative A pentru al treilea an la rând. Sustenabilitatea ne conduce cercetarea, inovarea și operațiunile în moduri noi și captivante și consolidează angajamentul nostru către angajați și către comunitățile în care operăm. Echipele L'Oréal din toată lumea, devotate în fiecare zi, pot fi mândre de această recunoaștere, care demonstrează angajamentul puternic al L'Oréal în călătoria de transformare către un model mai sustenabil și ne încurajează să mergem mai repede și să fim mai rapizi în soluționarea marilor provocări de mediu pe care lumea le trăiește astăzi.’’

Paul Simpson, CEO al CDP, a declarat: „Felicitări tuturor companiilor care s-au clasat în topul CDP anul acesta. Pe măsură ce gravitatea riscurilor de mediu pentru afaceri devine din ce în ce mai evidentă,   acestea sunt companiile care se poziționează pentru a oferi soluții, a găsi noi oportunități pe piață și a prospera în tranziția către o economie sustenabilă. Trebuie să intesificăm urgent acțiunile de mediu la toate nivelurile pentru a putea îndeplini obiectivele Acordului de la Paris și Obiectivele privind Dezvoltarea Sustenabilă. Este evident faptul că mediul de afaceri este un actor esențial în această tranziție, iar companiile din topul CDP sunt pregătite să aducă contribuții substanțiale acestor obiective.’’

A list (pentru climă, apă și paduri) si punctajele complete ale companiilor sunt disponibile pe site-ul CDP: https://www.cdp.net/en/scores 

CDP evaluează companiile bazându-se pe profunzimea informațiilor publicate, nivelul lor de conștientizare, managementul riscurilor de mediu și demonstrațiile lor privind cele mai bune practici, cum ar fi setarea de obiective ambițioase și de impact în acțiunile privind mediul.