L’Oreal a organizat cea de a 5-a editie a CITIZEN DAY Group

L'Oreal Romania Citizen Day

Voluntarii L'Oreal Romania, la tabara de vara pentru copii de la Adunatii Copaceni

CITIZEN DAY, o zi de voluntariat dedicata tuturor angajatilor L’Oreal, a mobilizat si in acest an peste 20.000 angajati din peste 65 de tari, reprezentand un cumul de peste 130.000 de ore de munca voluntara puse in slujba organizatiilor si fundatiilor partenere.

L’Oréal’s Citizen Day

In ultimii cinci ani, L'Oréal a organizat CITIZEN DAY, un eveniment de sensibilizare comunitara destinat tuturor angajatilor grupului. Prima editia a fost lansata de catre Jean-Paul Agon, CEO si Presedinte L’Oreal Grup, in 2009, pentru a marca aniversarea a 100 de ani a Grupului. De atunci, prin acest eveniment, ni se reaminteste in fiecare an dorinta companiei de a ajuta societatea si comunitatile dezavantajate.

Citizen Day in L’Oreal Romania

Pe data de 30 iunie, angajatii L’Oreal Romania din Bucuresti si din tara s-au mobilizat si si-au unit fortele pentru o cauza umanitara, realizata in parteneriat cu HOSPICE – Casa Sperantei.

Este pentru al doilea an in care aceasta activitate se realizeaza in parteneriat cu fundatia HOSPICE – Casa Sperantei, iar voluntarii nostri au dedicat o zi intreaga desfasurarii de activitati destinate imbunatatirii conditiilor oferite de tabara de vara de la Adunatii Copaceni, tabara pentru copii ce se afla in ingrijire paliativa oferita de fundatie.

Activitățile de voluntariat din acest an au vizat consolidarea si vopsirea gardului de peste 500 m ce inconjoara perimetrul taberei, plantarea gradinilor, construirea uniu chiosc de vara (capacitate 45 de persoane), amenajare loc de joaca, curatare interioara si exteriara a cladirilor, vopsirea acestora.

O zi de vara speciala, o zi a solidaritatii, o zi aparte in care cei peste 120 de voluntari ai L’Oréal Romania au inteles ce inseamna sa-i ajuti pe cei care intr-adevar au nevoie de ajutor.

Acest eveniment a devenit un adevarat reper pentru cultura companiei noastre, care a sarbatorit in acest an cea de a cincea aniversare. Este o sursa de energie, un motiv de mandrie si totodata o provocare de a face in fiecare an mai mult. In Romania, evenimentul a oferit un total de peste 1.000 de ore de munca puse in folosul fundatiei partenere si a contribuit la imbunatatirea conditiilor oferite micilor pacienti ai HOSPICE – Casa Sperantei.


Despre L’Oreal

 

De mai mult de un secol, L’Oreal s-a dedicat unui singur domeniu: frumusetea. Cu portofoliul sau unic de 28 de branduri internationale, diverse si complementare, Grupul a generat vanzari in valoare de 23 de miliarde de euro in 2013 si are 77.400 de oameni in intreaga lume. Ca cea mai mare companie de frumusete din lume, L'Oréal este prezenta in toate retelele de distributie: in mass-market,magazine dedicate, farmacii si drogherii, travel retail si magazine de brand. Cercetarea și inovarea, precum si o echipa dedicata de cercetare de 4.000 de persoane, se afla in centrul strategiei L'Oréal, lucrand pentru a satisface aspiratiile legate de frumusete din intreaga lume si pentru a atrage un miliar de noi consumatori in anii ce vor urma. Noul angajament de responsabilitate al L'Oréal pentru 2020 se numeste "Sharing beauty with all" ("Impartasirea frumusetii cu intreaga lume") si stabilește obiective ambitioase de dezvoltare durabila de-a lungul lantului valoric al Grupului. Pentru mai multe informatii vizitati www.loreal.ro.

 

Contact pentru presa:

Mirela Nemtanu | mirela.nemtanu@loreal.com | Tel: +4 021 204 00 00