STUDENTII MALAYSIAN TAYLOR’S UNIVERSITY CASTIGA EDITIA NUMARUL 22 A BRANDSTORM Careers

2014_Brandstorm_Paris

Clicky, 13 iunie 2014 – 43 de echipe de studenti din intreaga lume s-au adunat la Paris pentru a concura in editia cu numarul 22 a Finalei Competitiei Internationale L’Oreal Brandstorm. Echipele formate din trei studenti ai universitatilor partenere din intreaga lume si o echipa wildcard selectata cu ajutorul retelelor social media au fost provocati sa iti asume rolul unui Director international de Marketing Kiehl’s si sa isi imagineze o noua gama de produse pentru portofoliul Kiehl’s Men. Echipa “Trilogics” de la Malaysian Taylor’s University a castigat marele premiu. Acestia au plecat cu premiul mult dorit, o calatorie intr-un oras pe care ei l-au ales in valoare de 10.000 euro. Echipa  “Gravity”de la Lahore University of Management Sciencesdin Pakistana iesit pe locul al doilea,  iar echipa “World Wide Waseda” din Japonia a castigat premiul al treilea. Aceste echipe au castigat premii in valoare de 5.000 euro, respectiv 2.000 euro.

 

La aceasta data, mai mult de 9000 de studenti din 360 universitati au luat parte la Brandstorm. In acest an business game-ul a demarat in septembrie 2013 in campusuri din 42 de tari diferite.

 

Echipa REmarkABLE din Romania (din cadrul Facultatii de Marketing, Academia de Studii Economice, Bucuresti) a participat si ea la finala de la Paris dupa ce a castigat finala nationala din data de 11 Aprilie 2014, din Bucuresti. 

 

«  Brandstorm pentru mine reprezinta o etapa foarte importanta și draga,in care am invatat foarte multe lucruri, am cunoscut oameni noi si am fost pusa in fata unor provocari dificile si in acelasi timp frumoase si inovatoare. Am reusit sa pun in practica cunostintele mele de marketing dobandite la Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, am invatat noi concepte, noi metode de abordare a situatiilor, sa fim o echipa si, cel mai important, am invatat sa fiu perseverenta si sa depun tot efortul pentru realizarea unui vis. » Diana Elena Cioată 

 

Brandstorm este un instrument inovativ de recrutare pentru L’Oreal, care ofera grupului oportunitatea sa evalueze participantii on-the-job, remarcand cele mai bune talente in marketing din intreaga lume. In fiecare an L’Oreal recruteaza intre 150 si 200 de studenti prin intermediul Brandstorm.

 

« Suntem foarte mandri ca, incepand cu anul acesta, am pus si Romania pe harta internationala Brandstorm si ca echipa noastra isi va sustine proiectul la Paris alaturi de colegii din alte tari. In anii urmatori, intentionam sa extindem competitia si catre alte universitati atat din Bucuresti, cat si din tara, astfel incat sa dam posibilitatea cat mai multor tineri sa profite de aceasta experienta", spune Magdalena Cring, director resurse umane  L'Oreal Romania.  »

 

Brandstorm  este parte din strategia de comunicare a Departamentului de Resurse Umane L’Oreal si urmareste sa sporeasca creativitatea si perceptia studentilor asupra business-ului L’Oreal. Competitia urmareste sa ofere studentilor din intreaga lume o experienta veritabila de marketing, transformand cursurile intr-o realizare concreta, dand studentilor oportunitatea sa descopere cariere din cadrul grupului si sa se faca remarcati.

 

 

Pentru mai multe informatii vizitati :

http://www.brandstorm.loreal.com/concept-page-the-game

 

 

Despre L’Oreal

 

 

De mai mult de un secol, L’Oreal s-a dedicat unui singur domeniu: frumusetea. Cu portofoliul sau unic de 28 de branduri internationale, diverse si complementare, Grupul a generat vanzari in valoare de 23 de miliarde de euro in 2013 si are 77.400 de oameni in intreaga lume. Ca cea mai mare companie de frumusete din lume, L'Oréal este prezenta in toate retelele de distributie: in mass-market,magazine dedicate, farmacii si drogherii, travel retail si magazine de brand. Cercetarea și inovarea, precum si o echipa dedicata de cercetare de 4.000 de persoane, se afla in centrul strategiei L'Oréal, lucrand pentru a satisface aspiratiile legate de frumusete din intreaga lume si pentru a atrage un miliar de noi consumatori in anii ce vor urma. Noul angajament de responsabilitate al L'Oréal pentru 2020 se numeste "Sharing beauty with all" ("Impartasirea frumusetii cu intreaga lume") si stabilește obiective ambitioase de dezvoltare durabila de-a lungul lantului valoric al Grupului. Pentru mai multe informatii vizitati www.loreal.ro

Video Finala Nationala Brandstorm 2014

 

https://www.youtube.com/watch?v=QJTfyoQOg00&feature=youtu.be