Chief Ethics Officer al L’Oreal este recunoscut pentru initiativa in etica corporatista Group

Emanuel Lulin_leadership

Dl. Emanuel Lulin, Chief Ethics Office al Grupului L'Oreal

Clichy, 22 Ianuarie, 2016 – Emmanuel Lulin, Senior Vice-President si Chief Ethics Officer al L’Oréal a fost distins cu prestigiosul premiu Carol R. Marshall Award for Innovation in Corporate Ethics 2015 de catre Ethics & Compliance Initiative (ECI). Dl. Lulin a primit premiul in cadrul unei ceremonii de prezentare ce a avut loc in apropierea Washington D.C.

 

Premiul Marshall Award a fost infiintat in 2010 de catre aripa de cercetare a ECI, Ethics Research Center, pentru a recunoaste realizarile remarcabile si inovatia unui director executiv de business in domeniul eticii si al conformitatii. Este pentru prima data cand un cetatean si o organizatie care nu sunt din Statele Unite sunt atat de recunoscute. Beneficiarii anteriori sunt de la Bechtel, ITT Corporation, Best Buy si Raytheon Company.

 

Jean-Paul Agon, Chairman si Chief Executive Officer, a declarat: “Etica ar trebui sa fie piatra de temelie pentru orice companie si o datorie fundamentala. O cultura de integritate puternica si eficienta este un avantaj competitiv, ghideaza actiunile pe termen scurt si aduc valoare pe termen lung. Acest premiu recunoaste angajamentul L’Oréal de a fi liderul standardelor etice.”

 

Emmanuel Lulin, Senior Vice-President si Chief Ethics Officer, a spus: “Practicile etice bune sunt acum strategice. Companiile care vor sa fie lideri in secolul nostru 21 trebuie sa apeleze la ele prntru a castiga incredere si a-si pastra licenta de functionare. Gandirea inovativa, si o cooperare puternica a jucatorilor, sunt necesare pentru a aborda provocarile etice profunde de azi si de maine.”

“Emmanuel Lulin este recunoscut universal drept o forta creativa pentru etica ca si mod de viata in cadrul L’Oréal si pentru afaceri in general.” A spus Patricia J. Harned Ph.D, Chief Executive Officer al ECI. “A construit programul L’Oréal de la zero, lucrand direct cu angajatii de la toate nivelele organizatiei pentru a castiga buy-in pentru etica si a pozitiona L’Oréal drept un lider global in etica corporatista”.

 

Despre Etica in L’Oréal

Comportamentul unei companii este la fel de important ca si performanta sa economica, sau calitatea produselor sale. L’Oréal a fost construit in jurul unor principii etice fundamentale – Integritate, Respect, Curaj, Transparenta – care au modelat cultura si au sustinut reputatia sa. Ambitia L’Oréal este de a fi o companie exemplara in intreaga lume si de a integra etica in inima practicilor de afaceri.

 

- In 2000, L’Oréal a fost una dintre primele companii din Franta in a stabili un Cod de Etica in Afaceri si in a desemna, in 2007, un Chief Ethics Officer.

- In 2008, Jean-Paul Agon, Chairman si CEO L’Oréal, a primit prestigiosul premiu Stanley C. Pace Leadership in Ethics.

- In 2014, L’Oréal a lansat cea de-a 3-a editie a Codului de Etica, ce este acum disponibil in 45 limbi si in Braille in Engleza si in Franceza, precum si noul e-learning de etica in 22 limbi.

- In 2015, L’Oréal a fost recunoscut pentru a 6-a oara drept una din „Cele mai Etice Companii ale Lumii” de catre Instutitul Ethisphere.

- L’Oréal este un semnatar al Pactului Global al Natiunilor Unite din 2003, este una din cele 100 companii incluse la indicele bursier Global Compact 100, si este un semnatar al Principiilor de Emancipare ale Femeilor, o initiativa a UN Women si Global Compact.

- L’Oréal organizeaza anual Ethics Day, cand angajatii din intreaga lume pot discuta online cu Presedintele si Directorul General L’Oréal si Directorul lor General din tara despre etica.

Pentru mai multe informatii cu privire la Etica in L’Oréal: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx  

Despre L’Oréal

L’Oréal este dedicat frumusetii de 107 ani. Cu portofoliul sau international unic de 32 branduri diverse si complementare, Grupul a generat vanzari insumate la 22.5 miliarde euro in 2014 si are 78,600 angajati in intreaga lume. Ca si companie lider de frumusete in intreaga lume, L’Oréal este prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail si branded retail.

Cercetarea si inovatia, impreuna cu o echipa dedicata de cercetare de 3,700 oameni, se afla in centrul strategiei L’Oréal, ce lucreaza pentru a satisface aspiratiile de frumusete din intreaga lume si pentru a atrage un miliard de noi consumatori in anii urmatori. Noul angajament L’Oréal de sustenabilitate pentru “Sharing Beauty With All” 2020  stabileste obiective ambitioase de dezvoltare durabila de-a lungul lantului de valori al Grupului. www.loreal.com

Despre Initiativa de Etica si Conformitate/ Ethics and Compliance Initiative (ECI)

Ethics & Compliance Initiative (ECI) isi imputerniceste membrii din intreaga lume sa lucreze in business-ul lor la cel mai inalt nivel de integritate. ECI ofera etica de top si cercetare in conformitate si bune practici, oportunitati de networking opportunities si certificare membrilor sai, care reprezinta mai mult de 450 organizatii din toate industriile.ECI este format din Centrul de Cercetare in Etica (Ethics Research Center), Asociatia de Etica & Conformitate (Ethics & Compliance Association) si Institutul de Certificare in Etica & Conformitate (Ethics & Compliance Certification Institute). www.ethics.org

 

Despre premiul Carol R. Marshall Award for Innovation in Corporate Ethics

In Ianuarie 2010, aripa de cercetare a ECI, Ethics Research Center (ERC), a infiintat un premiu pentru a recunoaste realizarile remarcabile si inovatia unui director executiv de business in domeniul eticii si al conformitatii. Premiul este finantat de Northrop Grumman Corporation si o onoreaza pe  raposata Carol R. Marshall, fost presedinte al Fellows Program si membru al consiliului de directori al ERC. Marshall a fost cunoscuta pentru abordarea inovativa in implementarea unui program de rtica si conformitate si pentru multe ore de serviciu dedicate organizatiilor nonprofit din industrie. ECI doreste sa comemoreze realizarile sale prin recunoasterea realizarilor celor care ii calca pe urme.  

 

Contacte pentru presa:

L’Oréal

Mirela Nemtanu | mirela.nemtanu@loreal.com

ECI

Cameron Kane | Cameron@ethics.org