Kerastase și Withings dezvăluie prima perie de păr inteligentă din lume la CES 2017

Incubatorul de Cercetare și Inovare Tehnologică a L'Oreal aduce companiile împreună pentru a oferi consumatorilor metode bazate pe date pentru o ingrijire mai bună a părului lor

Kerastase Hair Coach Powered by Withings

Kerastase, liderul mondial în domeniul îngrijirii profesionale de lux a părului, în parteneriat cu Withings, liderul în revoluția sănătății conectate, anunță lansarea Kerastase Hair Coach Powered by Withings – prima perie de păr inteligentă din lume. Dezvoltată în colaborare cu Incubatorul de Cercetare și Inovare Tehnologică al L'Oréal, peria deține senzorii avansați și design-ul impecabil al Withings, împreună cu algoritmii de analiză a semnalului în curs de brevetare de către L'Oréal, pentru a evalua calitatea părului și a monitoriza efectele diferitelor rutine de îngrijire a acestuia. O aplicație mobilă oferă informații suplimentare și recomandări personalizate de produse pentru a ajuta oamenii sa aibă mai bine grijă de părul lor.

 

Peria a primit un premiul pentru inovație în cadrul CES (International CES Innovation Award), care premiază designul și ingineria remarcabile în noile produse tehnologice pentru consumatori.

 

Potrivit unui raport publicat de cercetătorii L'Oréal, periajul puternic al părului cauzează deteriorarea parului, inclusiv ruperea și despicarea vârfurilor. Kerastase Hair Coach Powered by Withings minimizează aceste riscuri, profitând de o multitudine de senzori care furnizează informații cu privire la calitatea părului și a ritualurilor de periaj. Aceștia includ:

 

  • Un microfon care ascultă sunetul periajului părului pentru a identifica tiparele, oferind detalii despre flexibilitatea și gradul de uscare a părului, capetele despicate și gradul de rupere.

  • Senzori care măsoară pe trei axe forța aplicată pe păr și scalp la periaj.

  • Un accelerometru și un giroscop care ajută la analiza tiparelor și numără mișcările de periere, oferind feedback tactil în cazul în care perierea este prea viguroasă.

  • Senzori de conductivitate pentru a determina dacă peria este utilizată pe părul uscat sau umed, pentru a oferi măsurători cât mai precise. Peria în sine este rezistentă la stropire.

     

Senzorii transmit datele automat prin Wi-Fi sau Bluetooth către o aplicație mobilă dedicată, care ia în considerare și factorii meteo cum ar fi umiditatea, temperatura, razele UV și vântul, care, de asemenea, influențează flexibilitatea și calitatea părului.  Urmărind modul în care o persoană își perie părul și luând în calcul aspecte ale vieții de zi cu zi, aplicația de mobil oferă informații valoroase, inclusiv un scor de calitate a părului, date privind eficiența obiceiurilor de periaj, sfaturi și recomandări de produse Kerastase personalizate.

 

"Tehnologia transformă obiceiurile de frumusețe zilnice ale consumatorilor, iar dispozitivele inteligente au un potențial imens de a influența modul în care avem grijă de părul și de pielea noastre.", a spus Guive Balooch, Global Vice President al Incubatorului de Cercetare și Inovare Tehnologică a L'Oreal. "Folosind tehnologii de conectare pentru a îmbunătăți periile de păr – ceva ce consumatorul obișnuit folosește zilnic - Withings și Kerastase au reinventat relația unei persoane cu părul său și arată cum dispozitivele conectate pot revoluționa industria frumuseții."

 

Peria de înaltă calitate, alimentată de baterii, funcționează pe o varietate de tipuri de păr și simplele mișcări de periaj încep procesul de colectare a datelor.

 

Noua perie de păr este o colaborare între trei parteneri, Kerastase, Withings și Incubatorul de Cercetare și Inovare Tehnologică a L'Oréal. Incubatorul - un laborator dedicat ce răspunde nevoilor de frumuseţe a consumatorilor prin inovații texnologice revoluționare – a supravegheat toate testele efectuate periei și a dezvoltat algoritmii de analiză a semnalului care valorizează dispozitivul. Withings a dezvoltat hardware-ul, inclusiv combinația de senzori inteligenți, și a gestionat partea de UX a aplicației mobile. Kerastase, deținut de L'Oréal, și-a oferit expertiza în îngrijirea profesională a părului cu privire la dezvoltarea și proiectarea periei și a oferit conținutul digital și recomandări personalizate în aplicație.

 

"Withings are un palmares de produse de zi cu zi, cum ar fi cântare de baie și ceasuri, îmbogățite cu senzori, pentru a le oferi oamenilor o perspectivă asupra comportamentelor lor și suntem încântați să aducem acum această expertiză în industria frumuseții", a declarat Cedric Hutchings, Vicepreședinte Digital Health Nokia. "De fiecare dată când cineva folosește peria de păr inteligentă primeşte date valoroase la care nu a avut până acum acces, care îi pot îmbogăți experiența de îngrijire a părului."

 

"De mai mult de 50 de ani, Kerastase este un pionier în îngrijirea de lux a părului, care este în prima linie a cercetării științifice.", a declarat Vincent Nida, Director General al Kerastase. "Clienții noștri își văd părul ca expresii intime ale identității lor, iar noi vrem mereu să le oferim instrumente și tehnologii de înaltă calitate care le fac părul cât mai frumos posibil. Cu datele personalizate și recomandările de produse în timp real ale Kerastase Hair Coach Powered by Withings, aducem noi perspective în casele clienților, pentru o experiență și mai personalizată de îngrijire a părului.

 

Cu un preț de vânzare de sub 200 de dolari, peria va fi disponibilă începând cu mijlocul anului 2017 în saloanele Kerastase selecționate și pe site-ul brandului, precum și prin site-ul de vânzări online al Whithings și canalele sale de distribuție.

 

Despre Kerastase

Deoarece femeile își văd părul ca pe o expresie intimă a identității lor, Kerastase le oferă o ingrijire foarte personală pentru un păr excepțional, care combină expertiza celor mai buni coafori din lume, cu cunoștințele echipelor științifice care lucrează la vârful cercetării în domeniul părului. Cu peste 100 de produse din 10 game de îngrijire a părului și 1 gamă de styling, marca de produse profesionale de lux pentru îngrijirea părului este vândută în peste 60 de țări, la peste 20 de milioane de consumatori. Ca partener dedicat pentru coafori încă de la crearea sa în 1964, Kerastase oferă produse ultra-personalizate și dedicate diagnosticării în salon a părului precum și ritualurile senzoriale, disponibile în mod exclusiv în doar 1% din saloanele din lume.

 

Despre Withings

Withings, parte a Nokia, conduce revoluția în domeniul sănătății conectate. Inventăm produse și servicii frumoase, inteligente, care ajută oamenii să devină mai fericiți și mai sănătoși. Fondată de inovatori vizionari Cédric Hutchings și Eric Carreel în 2009, Withings a fost achiziționată de către Nokia Technologies în luna mai 2016, și va accelera inovația în spațiul sănătății digitale. Gama de produse premiate Withings construite în întregul spectru de sănătate include dispozitive de monitorizare a activității (Withings Pulse, ACTIVITE și Go), stația Wi-Fi de măsurare și scanare a stării de sănătate (Body Cardio), aparatul de măsurare a presiunii sanguine wireless, camera de supraveghere cu senzori de monitorizare a calității aerului (Withings Home), termomentrul temporal inteligent (Withings Thermo) și un sistem avansat de analiză a somului (Withings Aura). Fiecare informație colectată ia viață în aplicațiile Withings, unde utilizatorii pot găsi îndrumare, motivare și detalii pentru a modela aspecte cheie ale sănătății lor.

 

Despre L’Oréal

L’Oréal se dedică frumuseții de peste 105 ani. Cu portofoliul său internațional unic de 32 branduri diverse și complementare, Grupul a generat vânzări însumate la 25,26 miliarde euro în 2015 și are 82.900 angajați în întreaga lume. Ca lider în domeniul frumuseții la nivel mondial, L’Oréal este prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail. Cercetarea și inovația, împreună cu o echipă dedicată de 3,970 oameni, se află în centrul strategiei L’Oréal, ce acționează pentru a satisface aspirațiile de frumusețe din întreaga lume. Noul angajament L’Oréal de sustenabilitate pentru 2020, “Sharing Beauty With All”, stabilește obiective ambițioase de dezvoltare durabilă de-a lungul lanțului de valori ale Grupului. www.loreal.com